joi, 2 iulie 2009

A venit soarele:X

O zi care a inceput normal...m-am trezit,m-am uitat la ceasul de la telefon,am iesit am luat o gurita din aerul proaspat de dimineata.Am intrat in casa...ca deobicei trebuie sa ma joc cu nepotica,o mai fac si pe dadaca uneori... .Si deodata BUM a rasarit SOARELE.Acest bum mi-a inundat fiinta de fericire incat am mancat prajituri facute de sora mea... spun acest lucru caci o fi avand ea treizeci si unu de ani,dar nu se pricepe deloc... in fine i-au iesit chiar bune de data asta,avand in vedere ca prima data i s-a taiat coca...poate din a treia incercare ii vor iesi chiar perfect... See you later!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML