miercuri, 1 iulie 2009

Asteptand soarele(II)...



Pff…intotdeauna m-am cosiderat mai ciudata,mai diferita de restul…poate ca gresesc sau poate nu…sau poate fiecare gandeste asta la un moment dat… .Am ajuns la un moment in care mi-am zis ca nu o sa mai scriu despre ceea ce simt,parca imi promisesem asa cum juri in fata tribunalului sa spui adevarul si numai adevarul…dar atata timp cat scrisul ma calmeaza am decis sa nu-mi mai tin mana si gandurile incatusate intr-o camasa de forta.

Am inteles ca nu viata te distruge ci faptele,caci viata e frumoasa si cu bune si cu rele,insa faptele pe care le savarsesti pot fi atat de dure incat se pot intoarce impotriva ta,la fel si cuvintele care pot deveni o adevarata tortura…

Acum am un inger trist pe chip,ochii rosii si nu neaparat de furie sau nervozitate ci de faptul ca au curs cu un flux abundent punandu-mi sangele din tot trupul in miscare… Acel sange ce parea inghetat de lacrimi amare incearca sa se incalzeasca… .

A existat un moment in viata mea cand ajunsesem la o mentalitate poate divina pentru mine…gandeam atat de profund incat orice rau as fi patit ziceam:”O merit!Sigur am facut ceva in trecut si acum trebuie sa platesc!”…imi asumam anumite chestii cu o gandire cu care ma uimeam pe mine insami,dar acum ma gandesc si ma tot intreb:”De ce?Sa fi gresit iar cu ceva si e timpul platii?”dar cum mi-ar spune o prietena buna acum:”Nu ai gresit cu nimic!Oamenii mai profunzi sunt facuti sa sufere,parca este o lege nescrisa a firii.”…si uneori chiar tind sa-i dau dreptate… .

In momentele acestea imi este dor de ora de religie,la fel si de doamna profesoara…nu conta niciodata cat de trista sau dezamagita intram la ora dansei,dar mereu ieseam cu zambetul pe buze,cu o forta ce imi inunda toata fiinta,o forta parca indistructibila,care imi dadea senzatia ca pot face lumea sa fie mai buna!

Dar gata cu tristetea!Trebuie sa-mi revin,trebuie sa ma trezesc…cine stie dupa un somn bun poate lucrurile vor reveni la normal…glumesc…dar speranta moare ultima,caci insasi viata este speranta!

Noapte buna tuturor bloggerilor!




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 comentarii:

  1. Merci ca m-ai citat :">Si asa cum ai banuit de aseara, curcubeul a rasarit pe cerul tau innorat :xDe acum nu mai ai voie sa fii trista... Ia sa scrii si ceva mai vesel ;)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumos sa iti pui gandurile pe hartie, dar se poate sa gandim un pic mai pozitiv? Uneori lucrurile rele se intampla doar k sa compenseze o minune ce se va intampla peste cv timp:). Nu te lasa distrusa de ele... incearca sa vezi partea frumoasa care va urma!

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML