sâmbătă, 11 iulie 2009

Momente...


De ce momente?Caci sunt zile si zile,azi te simti la fel de "bine" cum s-ar simti un soricel in ghearele unei pisici si maine esti atat de fericit incat uiti ce zi a fost ieri... ,Am promis ca o sa scriu intr-un moment in care o sa ma simt mai bine... .
Viata nu e asa de roz pe cat pare...si daca ar fi pentru ce am mai lupta?Cand in esenta omenirii este sa lupti pentru ceea ce-ti doresti si mai presus de toate sa castigi,chiar daca uneori rezultatul este esecul nu trebuie sa ramai debusolat ci sa continui.Acum depinde si de problema cu care te confrunti... .
Stateam azi si priveam cat de bine este sa te bucuri de anumite momente,sa traiesti clipe de vis alaturi de cei dragi,sa fii fericit fara sa te gandesti la ziua de maine,desi uneori te mai lovesti si de realitate si spui:"Hey...hai sa mai traim si cu picioarele pe pamant!" si totusi e foarte frumos sa traiesti clipa!Am avut doua zile minunate,chiar superbe desi am avut si mici dispute... .Trebuie sa am incredere ca totul va fi bine si asa va fi!Trebuie!
Azi imi priveam iar nepoteii,Doamne ce frumosi sunt cand cresc,dansau impreuna si se luau asa in brate si se pupau si se vedea cat de mult se iubesc!
Si tocmai am primit inca o veste...sunt din nou matusa,verisoara mea a nascut un baietel frumos si sanatos.Si ma bucur foarte mult pentru ea desi nu sunt prea de acord cu anumite chestii...
In fine,important e sa fie ea fericita si sa aiba un copil sanatos ca restul vine de la sine.

See you later...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML