sâmbătă, 18 iulie 2009

02.23



02:23 ora la care mi-a venit in gand azi noapte o poezie a lui Blaga... si anume"Trei fete"...poezia suna cam asa:

"Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!"
Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!""

Aceasta poezie imi aminteste de o ora de romana,de domnul meu profesor de limba si literatura romana si de cat de multe lucruri am invatat la ora dansului.

Pai sa va spun cum de mi-am reamintit aceasta poezie...in primul rand nu aveam somn si ma gandeam ca nu am mai compus de mult o poezie...si pur si simplu mi-au rasunat in minte aceste versuri...Aceste versuri ce sugereaza evolutia omului in timp.La varsta copilariei ludicul(jocul si joaca)este cel mai important lucru.Nu poti spune ca la varsta de 5-6 ani esti cel mai intelept om de pe planeta.La acea varsta nu esti nici macar initiat in tainele si responsabilitatile vietii.Daca strici tabloul preferat al mamei nu patesti nimic,daca ii tai rochia cu foarfecele la fel,daca ii strici cosmeticele...esti la varsta in care esti protejat de orice,la varsta la care nu esti vinovat de nimic.Apoi urmeaza perioada rebela,de razvratire,varsta la care incep diferentele intre adulti si noi...adica adolescenta...o perioada in care incepe oarecum maturizarea,perceperea lucrurilor in moduri diferite,prima iubire,prima cearta cu parintii,cu prietenii,cunoasterea de sentimente si incercari noi.Apoi urmeaza varsta apocaliptica,varsta a treia cand deja te gandesti ce va mai fi dupa...varsta la care realizezi ca este foarte important gradul de intelepciune pe care l-ai dobandit.Varsta la care te gandesti care a fost cea mai importanta si cea mai frumoasa perioada a vietii:copilaria cu centrului universului in joc,cu paradisul indestructibil,cu imparatia jucariilor si a frumosului sau adolscenta cu iubirea,prietenii,rebeliunea,liceul... .Ajungi la varsta la care realizezi ca timpul nu se mai intoarce,este ireversibil.Deaceea eu sustin replica:"Carpe Diem!"(Traieste-ti clipa!).
Dragii mei vizitatori si cititori ai blogului meu nu stiu cat de bine am acoperit acest subiect,caci ar mai fi multe de spus,dar sper ca am scris esentialul.Traiti clipa!Iubiti,iertati,riscati si cel mai important lucru nu regretati nimic din ceea ce faceti,nu regretati nimic din ceea ce va face sa zambiti,caci acum poti fi vesel,iar peste o clipa poti fi trist,acum poti fi viu,peste o clipa poti fi mort nu neaparat trupeste ci si sufleteste.
Carpe Diem!Viata e scurta si merita traita din plin,cu bune sau rele pretuiti clipa si face-ti-o sa insemne ceva!

See you later...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML