joi, 9 iulie 2009

Am ganduri,dar nu am destule rafturi sa le asez...



Buna ziua!Poate va ganditi de ce acest titlu... intelege-ti-l ca atare... .Sunt atatea lucruri,atatea fapte si atatea vorbe care imi dau de gandit si la fiecare gasesc o multitudine de solutii...deja m-am zapacit,deja sunt confuza si nu stiu ce sa fac cu aceste ganduri...caci sunt o persoana care gandeste cam mult uneori si poate ca in anumite cazuri nu este chiar atat de necesar.
Deobicei cand am astfel de ganduri ma eliberez dansand,ascultand muzica...dar surpriza...parca nici asta nu mai pot sa fac...ascult muzica si parca nu o mai simt,nu mai dansez cum o faceam poate acum cateva clipe,parca sunt molesita de starea asta ingrata... .
Poate ca am nevoie de o plimbare lunga,sa ma recreez,sa vad oameni noi...nici eu nu stiu,cert e ca ma simt ca un nasture cusut acolo unde nu trebuie.
Si mereu eram cea optimista,cea vesela,cea aventuriera,cea care risca si facea cate o nebunie,acum ma simt de parca nu as mai putea face asa ceva...parca m-ar fi calcat un buldozer si mi-ar fi strivit vena fericirii... .Nu stiu ce se intampla cert e ca lucrurile trebuie sa se schimbe si sa-mi revin la normal... .Tot ce stiu e ca nu vreau sa ma inec!

Dupa ploi vine soare...

Voi mai posta cand soarele imi va inunda din nou fiinta...

Pe mai tarziu...:(



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 comentarii:

  1. Sper ca acel soare sa apare cat mai curand.Si sa nu mai plece.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa apara**Daca ai incredere in puterea ta de a te mentine la suprafata, vei si reusi sa o faci, oricat de greu ti s-ar parea.Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML