joi, 16 iulie 2009

Ce face netul din oameni:-?

Pff...n-am mai scris de mult,insa stateam zilele acestea si ma gandeam ce este netul...hmm din punctul meu de vedere cred ca este un rau necesar...Necesar pentru ca in anumite activitati chiar este nevoie de net...dar ma uitam asa la adolescentii de varsta mea...cunosc cazuri in care un cuplu s-a despartit pentru simplu fapt ca nu tinea tipul poza la avatar cu tipa sau status...poi stai putin frate ce legatura are asta cu ceea ce simte pentru tine...bine intr-adevar frumos lucru sa pui la avatar sau la status ceva dragut legat de prietena ta sau de prietenul tau,dar poate pur si simplu e genul care nu vrea sa arate ce are langa el/ea sau mai stiu eu ce:-??motive sunt destule nu neaparat ca nu ar tine la tine...parerea mea.
Sau alt caz in care toate copilele de 13-14 ani au hi5(toata lumea cunoaste renumitul site)si isi fac poze in care le ies formele pe afara pentru ca domnle trebuie sa arate ce au... .Recunosc:-j si eu am hi5(cred ca si pe mine m-a tampit la un moment dat) dar nu cred ca mi-as putea pune vreodata pe acest site o poza in care imi expun noua rochita foarte trendy,mulata si foarte scurta din care imi ies sanii pe afara si se vede ce fund am sau ce picioare doar pentru ca mi-a venit sa fac o poza:-? bine poate ca exagerez pentru ca as pune poze in care as fi imbracata in rochii sau mai stiu eu ce,dar totusi nu as exagera cu tinuta,adica ce e pe dedesubt trebuie descoperit nu vazut de o intreaga lume online...in fine ideea e ca in ziua de azi sunt foarte multe fete care isi pun pe net poze facute din lipsa de ocupatie ca sa arate cat le-a mai crescut bustul sau nu...sau cat de mare e push-up_ul la sutien:-? .Imi cer scuze daca am folosit cuvinte neadecvate...dar asta e parerea mea...lumea,cu cat avansam in tehnologie se indobitoceste...nici eu nu stiu de ce mai tin hi5-ul deschis:-? poate doar ca asa reusesc sa mai tin legatura cu unele rude... .
Sau mai sunt site-urile acelea tot pe hi5 "Miss si Mister nu stiu cum":-??in care toate copilele isi pun poze care mai de care mai modificate si chiar si baietii...Ce castigati cu asta?Luati note de la alti utilizatori hi5 si care este beneficiul?Va spune X si Y ca esti frumos/frumoasa asa si?Poate pentru mine esti urat/a sau mai stiu eu cum:-??...nu ar fi mai bine chiar sa participati la un astfel de concurs?...specific,REAL si nu VIRTUAL?Si oricum parerile sunt impartite...fiecare te vede cum vrea si cum crede...nu o poza face pe om ci caracterul ii determina personalitatea si frumusetea interioara!
Dar sa privim si partea buna a lucrurilor,netul e folositor pentru bloggereala,pentru servici si multe alte lucruri...
Aaaa...si probabil o sa-mi trezesc multe antipatii,dar pur si simplu imi spun parerea...hi5-ul spre exemplu se foloseste sa cunosti oameni noi,sa tii legatura cu prietenii in niciun caz nu e un site deocheat...

See you later...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

  1. A zis odata un om mai care a apucat timpuri mai vechi ca noi:"Nu creatiile sunt cele care produc rau.Ci modul in care le folosesc oamenii."So what you got,use it wiselly.

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML