marți, 25 august 2009

Multumesc!


Azi...o zi ce ar putea parea normala... .Am dormit foarte mult,am fost la doctor(merg la un control general odata pe an)slava Domnului sunt sanatoasa tun.Si desi as fi avut motive sa zburd de fericire(tinand cont de faptul ca am o sanatate de fier;)) )am avut si o stare asa de melancolie...dar am trecut peste usor,iar cand am vazut niste mesaje de la o prietena buna,pe care nu am mai vazut-o de aproximativ trei luni m-am bucurat si mai tare si nu orice fel de bucurie...bucurie cu lacrimi cu tot,asa din inima.Este uimitor cum niste cuvinte,niste fapte asa mici si dragute te pot inunda de bucurie.De aceea spun mereu ca "este foarte important sa stii sa traiesti printre lucruri marunte".Iti multumesc mult ANY pentru cuvinte.Si mie imi este dor de tine si te iubesc mult.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

  1. Iti multumesc si eu pentru acest post si pentru faptul ca existi.In curand, iti voi putea fi alaturi si prin prezenta, nu numai prin cuvinte.Ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML