luni, 31 august 2009

Dar ce suntem roboti?


Ca in fiecare dimineata ma uit pe Antena3,sa mai vad si sa mai aud si eu ce se intampla in lumea asta.Am tot auzit ca s-ar prelungi vacanta cu zece zile(lucru de care nu mi-ar parea tocmai rau),dar acest lucru s-ar putea intampla doar pentru ca profesorii ar fi obligati sa-si ia concediu fara plata timp de zece zile,iar" stralucita"idee de a se prelungi vacanta sau mai bine zis de a-si lua profesorii concediu de la inceputul anului scolar,vine din partea unora dintre sindicatele Educatiei.Perfect!Toate bune si frumoase pana cand vine partea proasta,acele ore pierdute ar trebui recuperate in weekenduri.Ori mie asta nu-mi convine si cred ca niciunui elev nu i-ar conveni.Dupa ce ca am 5 zile din saptamana cate 6-7 ore pe zi,ajung acasa mananc,imi fac temele,invat si somn(deci gata ziua)pentru a o lua de la capat a doua zi mai trebuie sa invat si in weekend?!Oameni buni ati innebunit?!Dar ce credeti ca suntem roboti?As vrea sa va vad si pe voi inca in bancile liceului asteptand sfarsitul orelor.Cred ca mi s-ar spune ca au trecut si dansii prin asta,dar daca stau bine sa ma gandesc unii cred ca au facut limba romana cu femeia de servici,pana si doamna aceea stie mai bine gramatica decat unele persoane publice!Sunteti de acord sau nu?Corect!Fiecare dintre noi are macar odata in viata cate o greseala gramatica,dar totusi sunt persoane publice,persoane pe care ar trebui sa le respectam,sa ne "impuna" un anumit respect nu?Ce respect cand unii nu stiu sa se exprime si ne cer sa facem si ore in weekend!Unde o sa ajungem?!Sa luam locul calculatoarelor?Sa fim noi insine niste roboti?Nu mai zic nimic,ma dezgusta anumite lucruri ce se intampla in tara asta!

PS:Respect doamnei ministrul Educatiei,Ecaterina Andronescu,care nu este de acord cu aceasta idee!

PS2:Va las sa-mi raspundeti la intrebari,daca stiti raspunsul:-j



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

  1. Any ai foarte mare dreptate!Dar eu una nu sunt de acord sa-mi sacrific sambata!Cat despre profesori asa este se lupta de ani de-arandul si tot nu au benificiat de tot ce li s-a promis!Cat despre bac...sa fim siguri ca la anul se va schimba inca ceva:-j la ei este la oridinea zilei sa mai faca cate-o schimbare!Vor sa ne zapaceasca:-j

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML