vineri, 28 august 2009

Impresionant!


Si aseara,ca aproape in fiecare seara am iesit cu prietena mea la o plimbarica...si apoi la o "samanta"...si nu stiu daca o sa vi se para foarte interesant ceea ce o sa va spun dar mie pur si simplu mi se pare impresionant sa vezi doi batranei,care probabil aveau peste 60 de ani,poate si mai bine,tinandu-se de mana.Zic ca este uimitor pentru ca ma uit la unele generatii de-alungul timpului.Adica de cand divortul s-a inventat multi au facut si pasul asta...unii poate au si sapte casatorii si sunt pe cale s-o faca si pe a opta.Dar ce e mai frumos decat sa gasesti persoana potrivita si sa-ti petreci restul vietii alaturi de ea?Acum eu sunt mica si poate nu inteleg unele lucruri sau poate le inteleg mai bine decat un adult,dar ma gandesc asa:pentru ce se mai casatoresc unii daca apoi vor divorta?!Raspunsul:nu au fost destul de indragostiti,nu s-au respectat,nu au avut incredere unul in celalalt si asa mai departe.Motive sunt destule!Dupa cum am spus sunt inca mica,dar pur si simplu imi spun parerea.Cand se ia hotararea unui pas asa de important ar trebui sa se analizeze totul inainte!Faptul ca odata casatoriti cei doi vor locui impreuna si vor imparti practic aproape totul!Nu numai patul!

Poza de mai sus e facuta chiar aseara :D
Imi cer scuze pentru calitatea imaginii,aveam doar telefonul la indemana si nu e tocmai cine stie ce ;))



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. Sari prea repede la concluzii.De unde nu stii ca batraneii aia nu erau pe la a 5-a incercare a lor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca pareau foarte indragostiti.Si pentru ca acele generatii au bine intiparit in minte ca o singura data e bine sa te casatoresti cu cel/cea ales/aleasa.Si de ce nu si intuitia mi-a spus acest lucru!Doar sunt fata :))

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML