duminică, 9 august 2009

Multe:X


Am atatea sa va spun!De la critici pana la cel mai frumos sentiment!Deci am foarte multe sa va spun!In principal o sa va spun ca in ultimele 4 zile am muncit si din acest motiv n-am mai postat nimic.Vreau sa va spun ca la locul de munca am vazut fel si fel de oameni de la cei mai amabili si sociabili colegi pana la cei mai mincinosi oameni(ma refer la unii clienti)care imi spuneau un lucru si pe care nici ei nu-l credeau(se vedea pe fata lor) in fine... .Am vazut foarte multe femei gravide(sper sa am noroc in tot ceea ce-mi doresc ;)) )si multi copii dragalasi si frumosi de parca erau scosi din revista.

Vreau sa va spun ca inca nu mi-am terminat de recitit cartea("Maitreyi" de Mircea Eliade)dar promit ca o s-o termin caci mai am doua la rand pe care vreau sa le citesc pana cand incep scoala.

In legatura cu munca...hmm vreau sa va spun ca imi place foarte mult(si as vrea sa continui si pe timpul scolii)!E foarte placut sa vorbesti si socializezi cu oamenii chiar daca acest lucru se intampla pentru a promova un produs... .Am intalnit si clienti foarte amabili,care m-au ascultat(chiar daca unii dintre ei nu au cumparat),dar si oameni rautaciosi si prost crescuti(poate ca motivul era graba...)...dar nu mai conteaza... .

Si acum sa va spun si de acel sentiment frumos:iubirea...imi este foarte dar foarte dor de una dintre cele mai importante persoane din viata mea(as putea spune chiar cea mai importanta la momentul actual).Tot ce pot sa spun e ca abia astept clipa revederii si in rest voi lasa ca in acel moment faptele sa vorbeasca de la sine.


See you later...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. Ce anume promovezi ? Care este jobul tau ? Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu mi-ai spus nimic... Unde lucrezi, ce faci ? :D Si eu am recitit "Maitreyi" anul trecut... E cartea mea preferata facuta la scoala pana acum. Anul asta o sa-i ia locul "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" de Camil Petrescu. :x E absolut perfecta. Cred ca o vei face si tu la romana. :) Mi-e dor de tine... Si cu siguranta si celei mai importante persoane din viata ta ii este. :)

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML