duminică, 30 august 2009

Lacrimi de iubire

Dupa titlu cred ca va dati seama la ce ma refer.Ma uit chiar in momentul acesta la un episod(cred ca ultimul:-?? )din telenovela romaneasca "Lacrimi de iubire".Mama a urmarit acest serial la timpul lui si m-a tot batut la cap azi ca este nu stiu ce episod interesant.Am zis sa ma uit si eu... acum este publicitate... .Cum nu stiu povestea de la inceput am intrebat-o pe mama cateva lucruri.Ce am inteles(poate unii dintre voi stiau deja daca ati urmarit acest serial)si ce mi-a crescut interesul a fost iubirea dintre Andrei si Alexandra
Nu stiu chiar multe detalii,insa ce am inteles pana acum din acest episod e ca au fost despartiti o perioada si acum cand s-au revazut s-au impacat.Deci dragostea adevarata nu moare(asa se numeste si cartea pe care o citesc acum"Dragostea nu moare"de Maitreyi Devi).Nu sunt adepta telenovelelor,dar am zis sa scriu pentru ca m-a impresionat un lucru si anume ca pentru iubire si pentru persoana iubita oricine e dispus sa faca o nebunie.Cum au facut si cei doi au plecat undeva la munte.M-au impresionat sincer acele peisaje,poate ca din acest motiv am si scris.Inca nu s-a sfarsit,dar nu stau acum sa povestesc ce se intampla in el...am vrut doar sa scriu si sa postez imagini cel putin similare cu cele pe care le-am vazut pana acum.Si cred ca o sa ma intorc sa vad si finalul;))

PS:Repet imaginile cu muntii sunt similare cu cele pe care le-am vazut in film(deci nu sunt aceleasi).
PS2:Melodia din final(am zis sa editez postul-trebuia sa adaug aceasta melodie :D)
http://embed.trilulilu.ro/audio/unicadivina/f69261bad02506.swf
adela popescu-visele noastre
Asculta mai multe audio Muzica

See you later...

Si nu uitati"Iubirea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului"



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML