luni, 3 august 2009

Despre viata in general!


Motto:"Invatati sa lasati pe chipul vostru
sa infloreasca un zambet,
este darul pe care-l oferiti aproapelui,
este darul pe care-l oferiti intregului Univers!"
-Octavian Paler



In seara asta mi-am amintit iar de orele de religie,Doamne cat ii multumesc acestei bune doamne profesoare,Ciobotaru Camelia,dansa ne-a invatat pe noi,clasa noastra...sau cel putin pe cativa dintre cei din clasa ce este viata!Ca este un dar de la Dumnezeu,cel mai scump dar de pe planeta,ca merita trait si niciodata plangand...ca orice necaz ne-ar apasa pe suflet,ca orice lucru ne-ar face sa ne simtim infranti,ca orice lucru am simti ca ne calca si ne adanceste ranile noi pur si simplu sa ZAMBIM!
Este adevarat ca poate nu sunt cea mai indicata persoana care sa spuna :"ZAMBESTE!",caci am avut si eu momentele mele de pesimism,dar la cateva ore mi-am revenit si mereu imi aminteam ce spunea buna si dulcea noastra doamna profesoara:"Tema pentru acasa:Orice s-ar intampla ZAMBITI tot timpul".
Asa este,viata nu e facuta s-o traim plangand...intr-adevar are urcusuri si coborasuri,momente mai roz sau momente mai gri,dar trebuie sa trecem peste ele cu speranta,cu incredere si iubire!
Daca viata ar fi roz nu am mai avea pentru ce sa luptam!
Este un subiect vast,despre care as putea vorbi si filozofa 10 vieti intregi.
Dar doar odata primim acest dar si trebuie sa-l traim!
Orice ar fi chiar daca voi mai fi incercata de pesimism si suparari(sigur se va mai intampla,doar asa e viata) voi incerca sa fiu mereu fata vesela,optimista si plina de incredere(e greu dar macar stiu ca incerc).Vreau sa spun ca atunci cand va simtiti rau ganditi-va la capitanul Titanicului care a incercat sa salveze vietile oamenilor.Deci cand va simtiti debusolati sau aveti orice alta stare negativa ganditi-va ca va puteti salva cu un gand bun,cu vointa,speranta,un zambet si nu in ultimul rand incredere in ceea ce va doriti!Caci cineva mi-a spus odata:"Cu cat ai mai multa incredere in ceea ce-ti doresti cu atat exista mai multe sanse de reusita!"
Tot la ora de religie am invatat cum e sa fii bun,de fiecare data de la aceasta ora ieseam cu zambetul pe buze,cu inima plina de bucurie ca si cum ar fi invadata de un har divin.E singura doamna profesoara de religie(si in 10 ani am avut multi profesori de religie atat de sex masculin cat si feminin)care m-a facut sa simt si sa inteleg ce este aceasta materie!Si ca defapt nu e doar o materie,e o stare care se infiltreaza in sufletul tau doar daca stii s-o primesti si bineinteles sa o si pastrezi.
Doamna profesoara,nu stiu daca veti vedea vreodata acest post,dar va doresc multa sanatate si iubire!Ne-ati invatat multe si cu ajutorul minunatei dumneavoastra persoane treptat ne maturizam si ne construim personalitatea!(din punctul meu de vedere in bine)...ca poate am colegi care nu sunt de aceasi parere...
Inca odata va multumesc in numele meu si a celor pe care ne-ati facut sa vedem lumea cu alti ochi!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML