marți, 6 aprilie 2010

Nu e chipul meu in focul tau?



Acum voi izbuti

Acum nu voi mai da cu capul

Acum nu ma voi transforma intr-o lacrima febrila

Nu-mi voi lasa trupul sa mi se transforme-n gheata

apoi in apa,limpede si uitată de orice apasare…



De data asta imi voi lasa ochii deschisi

sa priveasca printre randuri

si dincolo de cuvinte.

Acum voi izbuti

si voi lasa ingerii liberi,

liberi sa zboare printre miile de stele.




Acum voi izbuti sa-ti mangai pleoapele

Acum ma voi cutremura la atingerea ta.

De data asta vei simti cum ma farami cu bratele tale…

Voi trece peste vanturi,flori si chiar ploi

Iar tu-mi vei intinde mana

Si-mi vei spune:

“Poti sa zbori!”



Acum am sa te invat sa plutesti

Printre lucrurile marunte

Acum iti voi arata minciuna dincolo de adevar

Acum ma vei invata doar pe mine!

Ma vei putea picta,canta si chiar sculpta

Ia priveste,nu e chipul meu in focul tau?

Vally@All rights reserved




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML