duminică, 4 aprilie 2010

Lumina!

Multumesc Bunului Dumnezeu ca am ajuns cu Lumina acasa chiar fara sa se stinga deloc.Deasemeni imi pare foarte rau ca nu am putut sta ca in alti ani macar pana la ora 2 dimineata,dar cumnatul meu era prea grabit sa ajunga acasa...deci nu aveam cu cine sa ma intorc.Vreau sa spun ca inainte de a ma duce la biserica am plecat cu putini nervi deoarece mama mea scumpa si draga imi daduse lumanarea sora-mii deci va dati seama la ce coada trebuia sa stau ca sa-mi iau alta chiar in seara Invierii...in fine.Ajusa la biserica am vazut cocosul,cel care trebuia sa cante dimineata si vreau sa va spun ca cotcodacea de mama focului:)) si urcat undeva sus in biserica si-a luat"zborul":)) .Imi pare rau ca n-a cazut in capul cuiva:-" :)) era mai amuzant;)).Am facut si cateva poze cu telefonul meu de "13"megapixeli cu virgula intre cifre:)) deci o sa va cam chinuiti sa va dati seama ce am vrut sa pozez,dar m-am straduit.
Si alta veste?;;)
DA,este sigur ca sora mea e gravida!:X Deci urmeaza al3lea,defapt al4lea nepotel(mai am unul din partea unei verisoare).
PS:Maine,daca se simte ok nepotica plecam la Vaslui,la verisoara mea si miercuri in Brasov la un var.Sper sa plecam ca vreau sa scap putin de monotonia Focsaniului.

Ce sa va spun,am scris multe idei fara sa aiba legatura intre ele si este cel mai nereusit post al meu,dar trebuia sa trec in revista totul.Poate o sa le reiau pe fiecare in parte dupa Paste.

Deci in Concluzie(cum e numele de blogger al colegului nostru Patrick) va doresc din nou un Paste Fericit alaturi de cei dragi si sa fiti sanatosi ca acesta este cel mai important lucru!Acum va las sa va dulburati retina din cauza "formidabilelor si reusitelor"mele poze.:))







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML