vineri, 2 aprilie 2010

Eu va spun Boldog Húsvéti Ünnepeket!

Eu nu va spun Paste Fericit,eu va spun Boldog Húsvéti Ünnepeket!
Adica acelasi lucru;))
Invierea este un act divin ce ne da ocazia unei noi existente a firii noastre.Un fapt care ne priveste pe noi,ce ne este dat sa-l dobandim si sa-l intelegem.Fie ca anul acesta cand vei lua Lumina cea Sfanta sa primesti un semn de la Dumnezeu si sa simti cum sufletul ti-e purificat si spalat de pacate intru totul.Sa simti si sa te gandesti la cei care iti sunt mereu aproape si sa multumesti Lui Dumnezeu ca in sfarsit simti cum Harul Divin se revarsa asupra ta.Si nu uita,asta vei simti doar daca crezi cu adevarat in Dumnezeu.Eu am simtit abia anul trecut,simte si tu acum!Hristos a inviat!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 comentarii:

  1. Sarbatori fericite! Sper ca anul acesta sa simt ceva de Paste, pentru ca anul trecut am fost ca o stanca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa simti!E cu adevarat o senzatie divina,te simti purificat pe interior.Si sper ca o voi simti si eu din nou!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Paşte fericit ! Şi eu sunt de părere că Paştele fără a merge la Biserică în noaptea Învierii măcar 2-3 ore, nu este trăit şi simţit cu adevărat !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Valy multumesc la fel.Cat despre Lumina...mai este aproximatic o ora si-mi doresc din tot sufletul sa simt din nou ce am simtit anul trecut.


    PS(off topic):Peste aproximativ o ora iar mi se face la ochi o dunga verde(ii am caprui):X

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am stat doar pana la 2 la slujba, o raceala de cateva zile nu mi-a dat pace, dar am reusit sa ajung cu lumina pan'acas'...
    Vali, iti doresc o Sarbatoare Linistita, traire intensa si bucuria sufletului, alaturi de cei dragi !
    mai ales ca e si ceva soare, raman de presarat cateva zambete si ziua e reusita :)

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML