luni, 1 martie 2010

A venit la mine!

Luna martie!Desi primavara din punct de vedere stiintific isi face aparitia abia cand este Echinoctiul de primavara,astazi chiar am simtit aroma prospetimii,a puritatii!Am mers la scoala ca o fata constiincioasa ce sunt(of modestia...:)) )si chiar am avut surpriza sa mi se indeplineasca dorinta de a primi ghiocei.Le multumesc baietilor pe aceasta cale,m-au surprins placut cu simbolul primaverii.
Nu vreau sa fac o polologhie despre primavara sau despre 1 martie pentru ca raman la ideea mea de a nu scrie despre ziua martisorului!Asa ca va doresc un anotimp frumos,plin de bucurii si multa puritate,fericire si implinire sufleteasca!
http://embed.trilulilu.ro/audio/firilacroco/91eaf4d9578ac2.swf

Asculta mai multe audio Muzica



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML