duminică, 29 noiembrie 2009

Ganduri....


Nu pot!Nu pot sau nu vreau!Nu stiu ce e cu mine...Incerc sa scriu,incerc sa compun,sa creez si nu pot...nu pot sau nu vreau.Incep sa astern pe hartie...doua-trei randuri-"ce minune!"-dar nu mai pot continua.Plang,plang si iar plang si poate ca nici macar n-am un motiv real... .As vrea sa pot spune,sa pot scrie atat de multe...dar nu pot...poate nu se exprima prin cuvinte.Ma simt ca o neputincioasa,ma simt ca si cum nu as putea face nimic,ma simt straniu si totusi stiu ca va fi bine,dar acum nu pot decat sa plang,sa ma descarc si apoi sa simt cum rana se cicatrizeaza.Simt nevoia de iubire,de cuvinte frumoase in general... .Atat de mica eram si am invatat sa inteleg dincolo de cuvinte,atat de mica eram si am inteles de ce nu eram acceptata acolo unde obligatoriu trebuia sa fiu acceptata...dar uite ca dupa ani si ani ba sunt apreciata,ba alungata si totusi inca nu stiu cum de rezist,ba da stiu doar iubirea,ambitia si vointa m-au facut sa ma simt puternica,sa trec peste orice obstacol si sa ma simt invincibila,dar acum... .Mi-e dor de EL si mi-e dor tare,simt nevoia sa-i spun,dar nu pot...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML