marți, 23 iunie 2009

Strigatele unui suflet indragostit

In cele ce urmeaza va voi scrie o mica povestioara creata de mine si poate ca in curand voi posta tot o creatie a mea de care stiu doar cativa prieteni apropiati... E o creatie din punctul meu de vedere sublima si nu neaparat din punct de vedere estetic ci a starii pe care mi-o transmite de fiecare data cand o recitesc si mai ales a fiorilor pe care mi-i provoaca cand imi dau seama de cateva elemente reale...dar care au devenit reale abia la vreo cateva luni dupa ce au fost asternute pe hartie... Dar sa revenim la povestioara ce o voi posta acum...

Strigatele unui suflet indragostit

Sa tin in mine toata iubirea?Sa-mi fie teama sa strig in gura mare lumii intregi ce sentimente nutresc eu pentru tine?De ce?De ce nu este mai simplu de atat?De ce iubirea aduce odata cu ea atatea suferinti?Oare de ce?Uneori ma intreb de sunt singura in acest duo ce pare incomplet.Incomplet de nesiguranta pe care o simt in momentul in care vorbesc cu tine.
Mi-e teama sa-ti spun ca esti singurul care m-a facut sa simt asa ceva… Au fost si altii inaintea ta…nu multi dar au fost…insa niciunul nu a reusit sa ma faca sa simt ceea ce in sufletul meu iti daruiesc azi tie…
As vrea sa cred ca si tu simti acelasi lucru…Dar de ce sa ma mint singura cand nimic nu este concret?Mi-ai spus tu vreodata clar ca tii la mine?Mi-ai spus tu vreodata ca ti-ai dori ceva mai mult de la mine?Nu…sau poate da…in simple jocuri de cuvinte,in simple jocuri incrucisate de zambete,in simple priviri…
Hai s-o luam de la inceput!Hai sa facem lumea sa fie a noastra!Impreuna putem reusi asta daca si tu poti nutri aceleasi sentimente vii ce eu le port cu mine in fiecare zi.
Hai sa ne unim prin atingerea suava si dulce a buzelor,sa ne unim intr-o monada si atunci toata natura va fi la picioarele noastre… .Picaturi de ploaie rece de primavara vor cadea peste chipul nostru,aerul ca un artificiu ne va inconjura,nuferii intr-un cor de flaute acvatice ne va canta,iar pulbere de stele vor cadea precum o cortina peste ea…Peste ea,peste iubirea ce ne va lega pentru totdeauna.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML