miercuri, 4 aprilie 2012

Am revenit!

De cate ori nu am folosit aceste 2 cuvinte oare?:-? De foarte multe ori...dar acum ma refer strict la batrana mea gazda...tot la vechiul blogger am revenit...se pare ca wordpress-ul nu este pentru mine! Am intampinat atatea dificultati plus ca am observat ca blogger i-o cam ia inainte domnului wordpress...adevarat sau nu am sa raman fidela blogger pana ce imi voi lua domeniu... Cristi mi-ai promis ca o sa ma ajuti cu asta imediat ce ma hotarasc!

Revin mai tarziu cu detalii despre... ramaneti cu aceasta curiozitate pana o sa cititi!:P




MXM, see you later



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 comentarii:

  1. cred că în curând vom fi amândouă puse la colț, în genunchi pe coji de nuci ... de către colegii din blogosferă :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm ..
    eu inca va consider colegele noastre in Blogosfera Vrancea ! doar ca, sunt unele lucruri care va necesita o mai mare atentie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una fac ce pot...in putinul timp liber pe care-l mai am...iar cu wordprees-ul chiar nu ma descurcam,mult prea complicat pentru atat de putine aplicatii...

    Multumim,Dan!

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML