miercuri, 1 septembrie 2010

Septembrie, luni...

Mi-as dori sa pot spune "septembrie, luni" , dar nu este cazul, insa, ca deobicei cand vine toamna cu sunetul ei placut si totodata dornic de melancolie, cu picurii de ploaie ce-mi acopera obrajii, pentru ca mi-am uitat ca deobicei umbrela acasa, imi amintesc de scoala, imi amintesc ca maine voi incepe sa simt mirosul cartilor si al caietelor care ma indeamna sa-mi fac tema de acasa... . Imi dau lacrimile, si nu de tristete, ci de emotie, amintindu-mi cum parca acum cativa ani eram si eu un bobocel de clasa I si purtam uniforma aceea in patratele, iar cozile impletite le facea cam strambe tata, sau ca era prima zi de gradinita si eu stiam deja sa fac bastonase sau ca am inceput din nou scoala si ma simteam c-un an mai mare... Si totusi toamna nu inseamna doar scoala, toamna mai inseamna emotie, emotia celor sensibili, asa ca mine. Toamna inseamna cufar cu amintiri, inseamna romantism... cate filme romance nu au cate-o scena toamna, in ploaie, cu cei doi indragostiti dansand sau sarutandu-se? Si cate alte lucruri nu mai reprezinta toamna? Poata ca da... poate ca reprezinta si moartea naturii, dar nu este moartea ei ci doar adormirea sau cum imi place mie sa spun hibernarea... . Si desi calci pe ele, pe frunzele vestejite, si desi crezi ca sunt moarte, sa stii ca le doare! Chiar daca poate abia isi incep starea de amortire sa stii ca le doare... Iar copacilor goi le este frig, tare frig asa cum ne este si noua...

Pentru tine ce reprezinta toamna?

http://embed.trilulilu.ro/audio/stefanyabr/b1d3ea66dbc3b4.swf
Asculta mai multe audio Muzica



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 comentarii:

  1. Toamna e anotimpul care imi aminteste ca am atatea de facut pana la toamna viitoare. Nu siu de ce, dar parca imi spune 'do that, do that!!' :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu in urma cu 2 ani un articol care avea acelasi titlu si aceeasi melodie ca recomandare. Imi amintesc ca ma inspirase faptul ca in acea luna de septembrie, intr-o zi de luni, era ziua mea. Imi place foarte mult descrierea ce ai facut-o toamnei si dupa cum probabil stii, e aceeasi viziune ce o am si eu: toamna - anotimpul emotiilor, romantismului, a melancoliei.Venirea scolii ( Doamne, Valy, e ultimul an, iti vine sa crezi ?? ) imi reaminteste nu numai de teme, carti, caiete, inceputuri, ci si de aroma cafelei de dimineata, de la ora 6,30 mai exact. :) Imi reaminteste ca timpul trece atat de repede incat nu am timp macar sa ma gandesc la anul ce il las in urma... Imi reaminteste de mine calma, cred ca niciodata nu sunt mai calma si mai impacata cu mine insami decat toamna, dar nu-mi pot explica de ce... Daca ti-a placut aceasta melodie a lui Horia Brenciu, iti mai recomand una care spune totul inca din titlu: Daughtry - September.
    P.S. Si da, ar fi frumos sa ne intalnim sa bem o cafea intr-o dimineata mai calda de septembrie. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa melodia. pentru mine, toamna, mai mult decat oricare alt anotimp inseamna un nou inceput, datorita faptului ca de pe la 3-4 ani incoace, toamna asta reprezenta si inca mai reprezinta asta. dar are si farmecul ei propriu. amestecul de culori ma fascineaza:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos ati descris si voi toamna, caci pentru fiecare are o insemnatate proprie. Multumesc Any pentru aprecieri si chiar sper sa mergem la o cafea impreuna! Daca nu o sa reusim inainte de scoala mergem in timpul scolii:-" dar la 8 nu la 6:30:))
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Valy, in mod clar dupa ora 8 :))
    Totusi, nu vrem sa adormim langa cafea! :D

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML