joi, 24 iunie 2010

Nu, nu este vorba despre Romania!

Macar de-ar fi pe jumatate la fel si litoralul romanesc...



O parte frumoasa a Turciei...

Si Romania are parti frumoase, dar nu stim noi sa le ingrijim... . Sunt oameni care se duc de exemplu in crang, la un gratar, las mizierie si cand se intorc in acelasi loc spun dezgustatori: "Dar ce mizerie este in locul asta!" si cauta astfel alt loc, unde lasa aceeasi mizerie(acesta a fost doar un exemplu) ...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

7 comentarii:

  1. doamne si mie imi e un dor de bulgaria ... e superb acolo ..

    RăspundețiȘtergere
  2. stiuuuuuuuu :P doar ziceam si eu :P in turcia n`am fost :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele trei poze ar putea fi din Romania ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ar putea daca nu ar lasa romanul prea multa mizerie si intr-adevar este si in turcia dar ei stiu sa amenajeze...
    Toate pozele sunt din Turcia:)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place in Romania. Mai sunt locuri neatine se "cocalarus infectus" si pe litorarul romanesc. Locuri unde te duci cu 5 bidoane a cate 5litrii de apa fiecare, un cort, multa multa bere, si o chitara la cel putin 10 persoane. Locuri unde intelnesti oameni ca tine, liberi, independenti, iubitori de frumos. In turcia sau un orice alta tara nu e mai FRUMOS decat in Romania. E doar mai bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa descriere Balaurus, am ramas profund impresionata...

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML