luni, 24 mai 2010

Doar TU cu TINE!

Inchide ochii si asculta o simfonie,nu trisa! Deci tine-i inchisi. Imagineaza-ti incontinuare lumea perfecta! Dar nu cu acei cativa oameni care te-ar putea ajuta la gasirea adevaratei Nirvana. Poti ajunge de unul singur! Desi nu exista perfect, exista spatiu, suflet, om si orice vrei, dar perfectibil, NU perfect!


De cate ori nu ai auzit replica "Esti un caine!" adresata unui om? Eu am auzit-o de multe ori, dar vezi tu?Ai dreptate! Un caine ti-e mai prieten decat un OM! Iti este loial si te respecta mai mult decat te-ar putea respecta vreodata acei oameni cu care crezi ca ai putea construi Paradisul, daca ar avea suflete. Nu uita ca sufletul poate fi si rau si bun.

Omul e incontinuare o enigma. De ce? Pentru ca nu stii cand iti spune adevarul sau cand il omite, deci cand te minte. Un adevar mascat, unul ocolit nu e decat o masca imprevizibila. Nu stii cand va cadea, dar nu stii nici cand e pusa.

Deci trezeste-te! Deschide ochii, in lumea asta esti doar TU cu TINE!





PS: Pentru ca in sfarsit am net am putut in sfarsit sa postez ceea ce-i promisesm lui Adrian , iar mai tarziu, eventual maine ( daca nu o sa-mi faca iar netul probleme) o sa postez impresiile mele despre tweetmeet-ul de ieri.






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 comentarii:

  1. Florea Cristian24 mai 2010 la 10:48

    Poţi să postezi impresiile şi acum, în următoarea jumătate de oră, că nu se supără nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  2. stii, vorba aia, nu lasa pe maine, ce poti face...poimaine :))
    Vali, postezi cand vrei, oricum te vom citi ;)
    o zi haioasa, cu zambete si soare !

    RăspundețiȘtergere
  3. am stat cu emotie pana acum cateva minute. nu stiam ce vei posta. m-am linistit acum. frumoasa postare.aaa..
    "Ei stiu sa calce-n picioare minuni,
    Ei vor sa spuna cuvinte ce frang,
    Ei pot sa schimbe duminica-n luni
    Dar eu stiu sa rad cand imi vine sa plang...
    Eu rad cand imi vine sa plang..."

    RăspundețiȘtergere
  4. Grim o sa postez mai tarziu pentru ca am niste teme legate de scoala plus o lucrare maine la chimie:))

    Multumesc la fel Dan

    Frumoase versuri Ady!

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML