sâmbătă, 27 februarie 2010

Miss Martisor Extrem 2010(II)

Am participat,mi-a placut si sunt foarte multumita de prestatia mea mai ales ca mi-a iesit dansul la care chiar m-am chinuit sa-mi iasa perfect si mai ales pe muzica!Locul 1 l-a luat fata la care chiar ma asteptam ca o sa ia.Buca Marina care a intrat in concurs cu doua saptamani inainte de spectacol si care face dans modern de 8 ani!Locul 2 l-a luat Ingrid,iar locul 3 l-a luat Roberta.Felicitari tuturor!Si in rest imi pare rau pentru celelalte fete care chiar au plans ca nu au luat nimic,dar se stia de la bun inceput ca doar una va castiga... .Acum sper sa primim acele carduri de care ni s-a spus!Carduri pe baza carora o sa intram gratis in Extrem timp de 1 an... .Imi pare rau si pentru colega mea Madalina ca nu a luat nimic mai ales ca am vazut-o putin dezamagita.Chiar ma asteptam sa ia ceva... .Mai jos o sa pun poze cu fetele care au luat locul1,2 si 3!Si va mai urma o serie de poze dupa ce le voi primi pe cele de la GrafixStudio!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

  1. Felicitari!

    Galerie foto & video: Miss Martisor Club Extrem 2010 - http://danyrolux.blogspot.com/2010/03/galerie-foto-video-miss-martisor-club.html

    Share is love!

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML