marți, 26 ianuarie 2010

Se mai folosesc replicile de agatat?

Oh da in ultima saptamana am primit 3 replici invechite de la 3 baieti diferit.Mai baieti actualizati-va!Acum nu mai "agati"(de parca ar fi o bluza pe care o agati intr-un cui) o fata cu replici gen"Ai o harta ca m-am pierdut in ochii tai!","Ti-a dat cineva voie sa fii atat de frumoasa.Este ilegal nu stiai?"sau"Da-mi o poza de-a ta sa-i arat mosului ce vreau de Craciun"(Hey baiete pana la urmatorul Craciun mai ai de asteptat 11 luni:)) ).
Pe mine acesti baieti ma amuza cu naivatea lor crezand ca ma cuceresc in vreun fel cu vreo replica de gen,dar la un moment dat devin ridicoli... .E ca si cum as spune eu sau orice alta fata ceva de genul "Ce caine dragut,ce numar de telefon are?"sau "Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?":)).Nu stiu daca in procentaj mi se mai mai amuzant decat ridicol,dar tind spre ridicol!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. Ei, lasa, ca astea sunt replici binevoitoare, oricat de penibile sunt. Zi mersi ca nu intalnesti specimene cu intrebari de genul, "Te arzi?", despre care am citit pe blogul Ioanei.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Iulia, daca stau sa ma gandesc acum, mai bine suna 'te arzi' decat toate alea cu papusa si iubi

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML