vineri, 16 octombrie 2009

Majoratul ideal!

Hmm...mai sunt cam 2 luni pana cand implinesc mirifica varsta de 18 ani...spun mirifica pentru ca daca stau bine sa ma gandesc multi spun "Abia astept sa fac 18 ani!",chiar si eu am spus acest lucru de multe ori,dar am realizat la un moment dat ca frate ce e asa important la 18 ani?Da,devii legal major!Asa si?Nu rezolvi nimic cu asta...o varsta foarte importanta poate fi si la 19 si la 20 daca tii mortis sa crezi asta...in fine...cica "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ".
Majoratul ideal?!Pai mereu am sperat ca la 18 ani sa-mi serbez ziua cu mult fast...sa fie la o vila la Lepsa,sa fiu imbracata intr-o rochita roz(nu,nu sunt maniaca dupa roz!:)) )cu alb sau poate negru...si evident scurta:D cu cizmulite cu toc,elegante negre:D sa am o coronita frumoasa ca de printesa 8-> sa fiu cu toti cu prietenii mei,cu prietenul,cu familia cu rudele in fine cu cei dragi.Sa fie multa sampanie,multa spuma si un tort gigant:X.Multa muzica buna(de la celebra melodie "Macarena"http://embed.trilulilu.ro/audio/asdnm/b2c05721e81b07.swf
macarena
Asculta mai multe audio Incredibil pana la muzica zilelor noastre).Sa fie multa multa distractie,in fine sa ne simtim cu totii bine!Hmmm mereu am sperat ca de majoratul meu sa fiu o barbie!http://embed.trilulilu.ro/audio/DjBodo/010b2cfc6e0b21.swf
Aqua - Barbie Girl
Asculta mai multe audio Muzica
Dar,STOP!Astea sunt vise,simple basme!Sau ma rog erau vise ca au fost spulberate cu timpul!:))

In fine acesta era marele meu vis legat de majorat,dar cu timpul dupa cum am spus,am realizat ca 18 ani e doar o varsta...de baraj(pentru unii)daca pot spune asa.Am realizat ca este mult mai important sa fiu in familie,cu cei dragi,cu cei care imi sunt mereu aproape nu neaparat fizic pe cat sufleteste!


Si ca sa le raspund celor care ma tot intreaba inca de luna trecuta unde imi fac majoratul...raspunsul meu e:"Nu stiu!".Chiar nu stiu ce o sa fac in acea zi...totul poate va fi spontan sau pregatit cu o saptamana inainte...sau poate nu va exista o petrecere ci voi sta acasa in pat la TV sau pur si simplu citind o carte buna...sau uitandu-ma la TV(lucru pe care nu prea l-am mai facut in ultima vreme)Sau cine stie:-? poate o sa plec in "Tarile Calde".Deci nu stiu chiar nu stiu ce va fi sa asteptam pana atunci...cu o saptamana inainte sa speram ca voi hotara ce fel voi petrece in ziua mirobolantei varste de 18 ani!

Cam atat am avut sa spun legat de majoratul ideal...

See you later...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML