joi, 24 septembrie 2009

Munca vs nebuni!

Hello lume!N-am mai scris demult....poi ce sa spun a inceput scoala...teme...mai greu sa dau si pe blog...iar de trei zile am inceput iar o promotie... .Dupa cum am mai spus intr-un post e minunat sa combini utilul cu placutul,in acest caz muncitul cu socializarea.Tin sa spun ca am avut mare putere de convingere avand in vedere ca am adus in magazin minim cinci clienti pe zi...azi cred ca au fost vreo zece si chiar si un contract!In fine...ma abat de la titlu... .De cand am inceput promotia a trebuit sa vad cate-o nebunie pe strada... .In prima zi am vazut o doamna care se inchina,credeam ca face acest lucru pentru ca era o biserica prin apropiere,dar...spre surprinderea mea distinsa doamna se oprea la fiecare copac si-si facea cruce!In aceasi zi i-am dat un pliant unui domn si i-am spus in ce consta oferta... stiti ce a inceput sa-mi spuna?Cum ca Romania ar fi tara burgheza(alt nebun mi-am spus eu in gand)!A doua zi tot felul de baieti care mai de care mai "smecherasi"imi cereau pliante(nu dau la toata lumea,doar la persoane cuprinse intre 20-40 de ani si care cred eu ca ar cumpara-asta e cerinta) ca dupa ce le dau sa-mi spuna ca le ia doar pentru ca sunt eu draguta(Idioti!Se baga si ei in seama ca musca in lapte...si totusi merci pentru compliment)Azi...un domn a stat pe loc timp de 34 de minute(m-am uitat la ceas)cu privirea in gol cu directia spre mine...nu l-am inteles dar na... .In fine...si ultima tampenie:in fiecare zi pusti de vreo 10 ani pe biciclete trec pe acolo pe unde impart eu pliante si dau palme la fundul fetelor...si da,daca va intrebati daca am fost si eu una dintre acele fete,da am fost si eu una dintre ele.Copii care nu au cei 7 ani de acasa:-j

Acum o sa ma intorc la teme ca maine o iau de la capat!Dar promit ca in weekend am sa scriu si bineinteles am sa ma distrez...ca dupa o saptamana de scoala si de munca cred si eu ca merit nu?:">:-"



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML